ПРИМЈЕНА ИНТЕРАКТИВНИХ ПхЕТ СИМУЛАЦИЈА У НАСТАВИ ФИЗИКЕ

Authors

  • Mирјана Даниловић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1802096D

Abstract

Кориштење ПхЕТ рачунарских симулација у настави је у порасту у
свијету, па је зато потребно истражити продуктивност њихове употребе. Исто тако
потребно је истражити њихову употребу у Републици Српској, колико се често користе
као и ставове професора и ученика према њиховој употреби. Циљ овог рада је подизање
квалитета наставе физике у основној и средњој школи повременом примјеном
одговарајућих рачунарских симулација и оцјена доприноса примјене ПхЕТ симулације у ЈУ
Гимназија и ОШ „ Петар Кочић” у Мркоњић Граду. Вршено је анкетирање и тестирање
ученика, кориштен је фактор прираста (г-факор) и вршено је поређење постигнућа при
употреби ПхЕТ симулација у настави, у односу на класични школски експеримент, како би
се што прецизније одредио утицај симулација на ученичко разумијевање физичких закона.
Ставови о употреби симулација ученика и професора су позитивни, а ученици су показали
боље резултате у раумијевању концепата физике.

Published

2019-04-11