ЛЕКСИКА У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

Authors

  • Оливера Петровић-Томанић
  • Милош Ристић
  • Андреа Мутапчић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NS1702067P

Abstract

Циљ овог рада је да се и наставници и ученици страног језика боље
упознају са лексичким системом енглеског језика и препознају важност усвајања нових
ријечи у процесу учења новог језика. Питање вокабулара је сагледано и кроз различите
теорије и приступе у учењу страног језика, од традиционалог приступа, преко директног
и аудиолингвалног метода, па све до комуникативног и лексичког приступа који
централну улогу приписује управо лексици. Сагледани су значењски односи међу ријечима
(синтагматски и парадигматски), како ученици усвајају вокабулар, стратегије за учење
нових ријечи, фактори који утичу на усвајање ријечи и технике које се користе за
подучавање значења нових ријечи. Представљени су и резултати истраживања међу
студентима о корисности и ефикасности појединих техника за учење нових ријечи.

Published

2019-04-11