РОДИТЕЉСКИ СТИЛОВИ ВАСПИТАЊА И СТИДЉИВОСТ ДЈЕЦЕ

Authors

  • Татјана Марић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NS1702094M

Abstract

Утицај родитељских стилова васпитања на стидљивости и
укљученост ученика у наставу истражили смо примјеном сервеј истраживачког метода.
Родитељске стилове васпитања смо испитали у три категорије – пожељне, непожељне
и дивергентне. Људи су социјална бића те већину својих потреба и активности остварују
кроз интеракцију са другим људима. Стидљивост је тиме јединствено искуство сваког
појединца. Појам стидљивости је у широкој употреби у свакодневном говору, али није у
потпуности схваћен и објашњен. Кључно питање у овом истраживању било је да ли
различит ниво родитељских стилова васпитања детерминише стидљивост дјеце.

Published

2019-04-11