ДЈЕЧИЈА МУЗИЧКА ИГРА У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1801145MAbstract
У раду се разматра заступљеност и примјена музичких игара у оквиру
васпитно-образовног рада у настави музичке културе. Циљ је да се укаже на значај
музичке игре у развоју музичких способности код дјеце раног школског узраста. У раду су
представљени резултати истраживања спроведеног током 2016. године на подручју
Града Бијељина. Мјерењем је обухваћено 200 испитаника (100 дјечака и 100 дјевојчица).
Циљ је да се утврди ниво и прецизност извођења музичких игара код дјевојчица и дјечака
четвртог разреда основне школе. Истиче се значај музичких игара у развоју музичких
способности у разредној настави. Добијени резултати показују да постоје статистички
значајне разлике у исказаним способностима извођења музичких игара између
испитаника млађег школског узраста у односу на пол. Констатује се на бази резултата
χ2 теста да постоје разлике у исказаним способностима извођења музичке игре у односу
на пол.