ПРИРОДА КОМУНИКАЦИЈЕ У КОМБИНОВАНИМ ОДЈЕЉЕЊИМА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1801175SAbstract
У комбинованим одјељењима гдје је наставник одговоран за ученике
различитог узраста који похађају наставу у два или више одјељења, у исто вријеме, циљ
је пружити квалитетну наставу и учење. Први од мноштва изазова је интеракцијско-
комуникативна димензија, јер се њеним обимом, квалитетом и интезитетом повећава
значај образовног приступа и зависе ефекти васпитно-образовног рада. С обзиром да се
јавља потреба за афирмацијом ове димензије, у овом раду, сагледан је значај социјалне
интеракције на шта упућује социо-културна теорија Лава Виготског, те природа и значај
комуникације и интеракције кроз специфичности рада у комбинованом одјељењу.