ИНТЕРКУЛТУРАЛНЕ МАНИФЕСТАЦИЈЕ МУЗИКЕ ТОКОМ УЧЕЊА НОВОГРЧКОГ ЈЕЗИКА СТРАНИХ СТУДЕНАТА ВОЈНЕ АКАДЕМИЈЕ ГРЧКЕ

Authors

  • Панајотис Г. Асимопулос Војна aкадемија Грчке - Атина, Филозофски факултет Атина

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1914087A

Abstract

Међузависност урођене језичке вештине која делује као прво- степени носилац неометане комуникације и вишедимензионалних уметничких остварења, тесно испреплетених са спонтаним испоља- вањем искуствених доживљаја, али и емоционалних нијанси, има до- минантан положај у савременој интеркултуралној педагогији. Овим радом покушавамо да покажемо како изабрани музички комади, с једне стране, стварају позитивно расположење, док, с друге стра- не, знатно олакшавају страним кадетима Војне академије Грчке схватање сложених граматичкосинтаксичких појава у грчком језику. Емпиријско истраживање користи резултате – закључке ди-дактичког процеса током четворогодишње наставе модерног грчког језика (2016–2019) као другог на Војној академији. Засновано је на узорку који се састоји од 128 кадета (88 мушкараца и 40 жена). Ре- зултати анкетног упитника показују да у значајном проценту (69%) учесници сматрају систематску употребу музике изузетно интере- сантним приступом а 75% њих наводи да су стекли више самопо- уздања и већу спремност за учење грчког језика.

Downloads

Published

2023-05-09