АНАЛИЗА УСПЈЕХА СТУДЕНАТА БИОЛОГИЈЕ И ЕКОЛОГИЈE СА ПМФ-А У БАЊОЈ ЛУЦИ У ЗАВИСНОСТИ ОД ПРЕДЗНАЊА ИЗ СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/SKP170802013JAbstract
Циљ овог рада je да се истражи у којој мјери средње стручно образовање утиче на
резултате постугнуте током студирања биологије и екологије. Посебна пажња посвећена је
заступљености предмета биологија, хемија, физика и географија у средњошколском образовању
анкетираних студената и колико је то утицало на постигнуте резултате током студија. Анкетирани
су студенти четврте године Студијског програма Биологија и Студијског програма Екологија и
заштита животне средине. Установљено је да завршенa средњa школa има утицај на постигнуте
резултате студената биологије, док се то није одразило на успјех студената екологије. Може се
закључити да су средње школе у којима су наведени предмети више били заступљени имале
значајнији утицај на постигнуте резултате студената биологије. Студијски програм Екологија и
заштита животне средине мултидисциплинарног је карактера, па се студенти на студијама више
срећу са предметима које нису изучавали у средњој школи, тако да се стечено знање из средње
школе није битно одразило на постигнути успјех ових студената на студијама.