Prednosti i mane korišćenja mobilnih aplikacija u učenju stranog jezika na primeru studentske populacije u Srbiji
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZRSNG1708104GAbstract
Savremeni uređaji sa mnoštvom raznovrsnih
aplikacija su dramatično podigli interesovanje za koncept
mobilnog, odnosno, m-učenja. Standardne karakteristike
mobilnih telefona podrazumevaju pristup internetu, a samim
tim, i neograničeni pristup edukativnom materijalu na svakom
mestu i u svakom trenutku. Sve ove odlike pospešuju
komunikativne sposobnosti na stranom jeziku, podstiču
interesovanje za rešavanje zadataka koji su predstavljeni na
kreativan i inovativan način, blizak mlađoj populaciji, ujedno
doprinoseći razvoju svih jezičkih veština. U radu je predstavljeno
istraživanje sprovedeno sa ciljem ispitivanja stavova studenata o
dobrim i lošim stranama korišćenja mobilnih aplikacija za
učenje jezika. Rad takođe nudi opis metodologije istraživanja,
načina obrade podataka i interpretacije dobijenih rezultata. Na
kraju, nakon sumiranja rezultata, date su preporuke kako za
eventualna dalja istraživanja tako i za što uspešnije i
produktivnije korišćenje mobilnih aplikacija u nastavi stranih
jezika.