ZNAČAJ INTERNETA KAO MEDIJA MARKETINŠKIH KOMUNIKACIJA I NJIHOV UTICAJ NA KREIRANJE STRATEGIJE POSLOVANJA

Authors

  • Sanja Stankov
  • Aleksandar Rakić
  • Jasmina Bajić

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREMP1601080S

Abstract

Kvalitetno i uspešno poslovanje u svetu povezano je sa činjenicom da je sve ono što piše na internetu od velike važnosti. Internet je savremeni, interaktivni medij s ogromnim potencijalom u marketinškom komuniciranju. Onlajn reputacija je prednost svih onih koji žele da njihov posao ponese epitet „organizacije od poverenja“. Organizacijama koje se trude da održe dobru reputaciju, mišljenje ljudi je najbitnije, kako u realnom tako i u digitalnom svetu, jer dobra internet reputacija utiče, pre ili kasnije i na rezultat poslovanja. Ono što je, međutim, za menadžere marketinga svakako najvažnije jeste analiza korisnika interneta, koji po svojim demografskim karakteristikama predstavljaju specifičan tržišni segment. U radu će biti prezentovani primeri korišćenja interneta kao medija s ciljem poboljšanja onlajn poslovanja organizacije “023 Status”.

Ključne reči: Internet, marketinško komuniciranje, onlajn poslovanje.

JEL klasifikacija: M31, L100

Downloads

Published

2021-11-05

Issue

Section

Articles