UPRAVLJANJE KORISNIČKIM ISKUSTVOM U DJELATNOSTI MARKETINGA

Authors

  • Edin Ajanović

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZND2106183A

Keywords:

digitalna transformacija poslovanja, korisničko iskustvo, , upravljanje korisničkim iskustvima, vještačka inteligencija

Abstract

Kompanije u obalsti osiguranja, kao i kompanije generalno, se  suočavaju  s  važnim  promjenama  potrebnim  za  digitalnu  transformaciju poslovanja.  Uvode  se  novi  poslovni  koncepti  poput  digitalnih  poslovnih  modela,  agilnog poslovanja, personalizacije, inovacija itd. Upravljanje korisničkim iskustvom postaje jedan od ključnih izazova poslovanja, ali i najjača snaga za postizanje konkurentske prednosti. Postoje različiti modeli za unapređeno upravljanje korisničkim iskustvom. Upravo zbog toga, u ovom radu prikazujemo ključne karakteristike digitlanog okruženja, ali i alate, na osnovu kojih  menadžeri mogu donositi odluke o poboljšanjima potrebnim za upravljanje iskustvom korisnika radi boljih poslovnih rezultata i veće konkurentnosti.

Downloads

Published

2022-05-06