UPRAVLJANJE KORISNIČKIM ISKUSTVOM U DJELATNOSTI MARKETINGA
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZND2106183AKeywords:
digitalna transformacija poslovanja, korisničko iskustvo, , upravljanje korisničkim iskustvima, vještačka inteligencijaAbstract
Kompanije u obalsti osiguranja, kao i kompanije generalno, se suočavaju s važnim promjenama potrebnim za digitalnu transformaciju poslovanja. Uvode se novi poslovni koncepti poput digitalnih poslovnih modela, agilnog poslovanja, personalizacije, inovacija itd. Upravljanje korisničkim iskustvom postaje jedan od ključnih izazova poslovanja, ali i najjača snaga za postizanje konkurentske prednosti. Postoje različiti modeli za unapređeno upravljanje korisničkim iskustvom. Upravo zbog toga, u ovom radu prikazujemo ključne karakteristike digitlanog okruženja, ali i alate, na osnovu kojih menadžeri mogu donositi odluke o poboljšanjima potrebnim za upravljanje iskustvom korisnika radi boljih poslovnih rezultata i veće konkurentnosti.