STAND ARDI I KRITERIJUMI VREDNOVANJA ZNANJA STUDENATA IZ ENGLESKOG JEZIKA NA NEMATICNOM FAKULTETU
Abstract
Strani jezik na nematicnim fakultetima nerijetko ima specifican status. Oeste su situacije da odredeni broj studenta izstranogjezika imaju ogranicena ili nikakvapredznanja. Sa druge stranepostoje i oni studenti koji imaju odlic- na predznanja, tegradivo koje trebaju da uce cesto nije interesantno. Samim tim, ova grupa studenata je nemotivisana i nezainteresovana za rad na caso- vima. Zbogsvega navedenog neophodno je kvalitetno klasifikovati prethodna znanja studenata i na osnovu toga napravitigrupe, kako bi se rad na casovima mogaoprilagoditi odredenoj ciljnojgrupi. To ne znaci da se vrednovanje znanja i evaluacija ne trebaju sprovesti na isti nacin ili po istom principa. Upravo suprotno, potrebno je dostici jednak ñivo znanja kod svih studenata, kako bi i i evaluacija bila na istom nivou.Downloads
Published
2017-12-05
Issue
Section
Чланци