ESTETIKA TELEVIZIJE I NJEN MANIPULATIVNI UTICAJ NA DRUSTVO
DOI:
https://doi.org/10.7251/AKT1634002AAbstract
Nasa percepcija sveta jeprimarno medijskiposredovana i to nije reflekto- vano samo krozprizmu estetickih kategorija, vec je obracanje coveku, namera da se nesto kaze o Ijudskom bicu, dovela do stilizovanog i tehnicki sve savrsenijeg jezika medija. Misli se ovde na elektronske medije, najpre na televiziju kao najprisutniji medij masovne komunikacije. Svaka TV emisija treba da bude razumljiva sto siroj populaciji. Svojom strukturom mora ici ovako: da iskaz bude postupno dat, da ima logicno svrstane aspekte, da se obraca i osvaja senzibilitetom, da pokrece na razmisljanje, da preciznoprovocira emocije, da navodi naprepoznatljive asocijacije. Estetika jepre svega pitanje uma. Pita- nje etike u funkciji estetike, i njena upotreba u TVemitovanju, uvek se iznova uspostavlja. Ukoliko je namera postena i ne izneverava pozitivni, humani pristup - bice opravdano izvesno manipulisanje slikom i komentarom. Ovaj rad donosi primere i analizu uslovljenu drustvenim konsenzusom u Srbiji.Downloads
Published
2017-12-05
Issue
Section
Чланци