QUO VADIS ВАЛОРИЗАЦИЈА ЗНАЊА? (критика система оцјењивања студената, наметнутог прописима Универзитета у Бањој Луци)
DOI:
https://doi.org/10.7251/SPM1548303LAbstract
Циљ рада је да критички преиспита одређене прописе Универзитета у Бањој Луци, који у себи садрже дијелове о оцјењивању студената и валоризацији њиховог знања, као и да потакне акцију у циљу другачијег тумачења/мијењања тих неправе-дних одредби. Ове одредбе, иако само дјелић тајфуна који је донијела примјена тзв. Болоњске декларације на Универзитету, су она ретро-градна снага која расипа лумен који се треба уткати у процјену количине знања студената. Правни факултет, односно студенти који студирају на њему осјетили су и осјећају масакрирање духа жељног знања због бирократских препрека универзитетских Правила.Downloads
Published
2017-02-10
Issue
Section
Чланци