Globalne kvantitativne promjene bazičnih i situaciono-motoričkih sposobnosti pod uticajem programa odbojke
DOI:
https://doi.org/10.7251/SSH1201022BAbstract
Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 73 učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole „Tojšići“ koji su u sklopu dodatne nastave realizovali precizno definisani program odbojke. U istraživanju je primijenjeno 15 varijabli za procjenu bazičnih motoričkih sposobnosti i 5 varijabli za procjenu situaciono-motoričkih sposobnosti iz odbojke.Osnovni cilj istraživanja bio je da se utvrde globalne kvantitativne promjene bazičnih motoričkih i situaciono-motoričkih sposobnosti pod uticajem tromjesečnog eksperimentalnog programa odbojke u okviru dodatne nastave.
Da bi se utvrdile globalne kvantitativne promjene (razlike) između inicijalnog i finalnog mjerenja primijenjenih sistema varijabli primijenjena je kanonička diskriminativna analiza.
Rezultati kanoničke diskriminativne analize pokazuju da je došlo do statistički značajnih globalnih kvantitativnih promjena (razlika) u prostoru bazičnih i situaciono-motoričkih sposobnosti pod uticajem primijenjenog programa odbojke u okviru dodatne nastave.
Downloads
Published
2012-03-15
Issue
Section
Чланци