МАРКЕТИНШКА ФУНКЦИЈА У РАЗВОЈУ ЈАВНО ПРИВАТНОГ ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZREFIS1206215CAbstract
Маркетинг функција привредног субјекта подразумјева употребу различитих маркетиншких потфункција, попут маркетинг истраживања, маркетиншког приступа у развоју производа, маркетинг планирања, маркетинг управљања итд., које својим појединачним и заједничким функционисањем усмјерававају маркетинг оријентацију привредног субјекта. Када је у питању јавни сектор и јавне институције код нас, увођење и примјена маркетинга као филозофије пословања још увијек нису довољно распрострањени и у употреби. У овом раду се као императив намеће увођење маркетинг концепта и одговарајућих маркетиншких потфункција у институције јавног сектора, и то за област јавно приватног партнерства. Управо због директне повезаности и сарадње јавног и приватног сектора у пројектима од општег и друштвеног интереса, које у јавно приватном партнерству, проводи приватни партнер, у сарадњи са јавном институцијом, препознаје се значај постојања маркетинг функције јавног сектора у овој области.Downloads
Published
2012-10-19
Issue
Section
Чланци