УПОТРЕБА WЕB САЈТОВА У МАРКЕТИНШКЕ И ДИСТРИБУТИВНЕ СВРХЕ ОД СТРАНЕ ОСИГУРАВАЈУЋИХ КОМПАНИЈА У СВИЈЕТУ И КОД НАС
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZREFIS1206323MAbstract
Упоредо са развојем и комерцијализацијом интернета, појављују се веб-презентације бројних пословних организација у различитим привредним дјелатностима. У области осигурања, примjена пословних апликација повезаних с интернетом интензивира се након 1996. године, од када све већи број осигуравајућих компанија користи веб-сајтове, прије свега, у маркетиншке сврхе. У раду су класификоване основне врсте веб-презентација осигуравајућих компанија, уз навођење конкретних примјера. Такође је извршена анализа степена употребе ове електронске форме у маркетиншке и дистри-бутивнме сврхе од стране осигуравајућих компанија у неким земљама у свијету, са посебним освртом на Босну и Херцеговину, Србију и Хрватску. Установљено је да је у многим земљама присутна јасна тенденција растуће употребе веб-презентација осигура-вајућих компанија у поменуте сврхе. У завршном дијелу рада, истакнути су фактори који доприносе увођењу веб-пословања у осигуравајуће компаније многих земаља у свијету, укључујући и растући број домаћих осигуравача.Downloads
Published
2012-10-19
Issue
Section
Чланци