БРЕНДИРАЊЕ ТУРИСТИЧКЕ ДЕСТИНАЦИЈЕ

Authors

  • Андријана Мркаић Висока школа за туризам и хотелијерство; Требиње

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZREFIS1206503M

Abstract

Рад приказује како се брендирање као процес који идентификује дестинације, а туристима омогућава да направе добар избор између различитих алтернатива, уклапа у савремене маркетинг концепције. Кретање човјека и потреба за путовањима је биолошка потреба којом се туриста релаксира и постиже већи степен културног познавања, али се туризам рефлектује и као социјална политика, кроз бенефицирање запослених. Видимо да је широка лепеза туристичког значаја, а брендирањем се то још више изражава, јер се путем бренда координира читав низ маркетинг активности, са циљем изградње вриједности и испуњења очекивања туриста. Брендирање у туризму је динамична категорија која се налази у непрестаној еволуцији, што захтијева квалитетније управљање брендом, јачање и ревитализацију бренда.

Published

2012-10-19