БРЕНДИРАЊЕ ЛОКАЦИЈЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZREFIS1307393DAbstract
Глобализација, као актуелан феномен, посљедњих неколико година довела је до низа значајних промјена у пословној политици предузећа и организација, а разлог лежи у самој суштини глобализације коју карактерише универзализација, хомогенизација и унификација свијета по неким значајним принципима, одредницама и нормама понашања као и афирмација растуће узајамне повезаности и условљености између појединих земаља, региона и крупних предузећа. Утицај који је глобализација остварила у смислу мјеста и улоге коју свака од локација (дестинација, територија) има данас, посматрано у глобалним оквирима огледа се у интензивирању конкуренције између ових локација у љиховим настојањима да привуку потрошаче локације као производа.
Посљедица јесте интензивирање напора менаџмента локација за примјену одређених метода којима ће се локација диференцирати у односу на окружење и постати јединствена и непоновљива за потрошаче. У том смислу креирање бренда лоакције и управљање брендом постаје све значајнија активност менаџмента локације.