МЕТОДЕ ВРЕДНОВАЊА ЗНАЊА УЧЕНИКА ИЗ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА У СЕОСКИМ И ГРАДСКИМ ШКОЛАМА

Authors

  • Ана Вукичевић

DOI:

https://doi.org/10.7251/BMC2109041V

Keywords:

методе вредновања, настава природе и друштва, градска и сеоска школа

Abstract

Истраживање је проведено у основним школама на подручју Брчко дистрикта Босне и Херцеговине с намјером да се испитају ставови и мишљење наставника о употреби метода вредновања знања ученика из природе и друштва у сеоским и градским школама. Циљ овог истраживања је испитивање мишљења и ставова наставника разредне наставе у градским и сеоским школама у вези са знањем ученика у настави природе и друштва, те идентификовање постојећих метода вредновања постигнућа ученика у настави наведених наставних предмета. Узорак овог истраживања чинило је 20 наставника разредне наставе, од тога десет наставника запослено је у градској школи, а десет у сеоској школи. Мјерење је извршено дескриптивном методом и техником анкетирања. Подаци су статистички обрађени. Резултати истраживања су потврдили хипотезу да не постоји разлика у учесталости употребе метода вредновања знања ученика из природе и друштва у сеоским и градским школама.

Downloads

Published

2022-09-08