ПРОГРАМИРАНА НАСТАВЕ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА ПРИМЈЕНОМ КОМПЈУТЕРА

Authors

  • Биљана Којић Педагошки факултет Бијељина Универзитет у Источном Сарајеву

DOI:

https://doi.org/10.7251/BMC2211009K

Keywords:

настава природе и друштва, програмирање наставних садржаја, образовни рачунарски софтвер, компјутер

Abstract

У првом дијелу рада дата су теоријска полазишта програмиране наставе као модела учења који води ка самообразовању и самоевалуацији рада, док други дио нуди модел конкретног примјера који се може примијенити на садржаје о чулним органима. Програмирана настава је прилагођена индивидуалним способностима и темпу рада сваког ученика кроз унапријед одређен модел обраде наставног садржаја. Програмирање наставних садржаја могуће је примјеном образовног рачунарског софтвера, наставних листића или програмираних уџбеника. Једна од највећих вриједности образовних рачунарских софтвера као облика програмирања у настави природе и друштва је његова мултимедијалност која обезбјеђује активацију већег броја чула. Из тог разлога, у раду се одлучујемо управо за овај облик програмирања. Програмирани материјал се састоји од девет информација које прате задаци за провјеру њихове усвојености. На крају се налазе занимљивости намијењене ученицима који желе сазнати више, и преглед цјелокупног градива.

Downloads

Published

2022-09-08