КОМБИНОВАНА ОДЈЕЉЕЊА – БУДУЋНОСТ ИЛИ НЕСТАНАК ОСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА У СЕОСКИМ СРЕДИНАМА
DOI:
https://doi.org/10.7251/BMC2212080SKeywords:
комбиновано одјељење, учитељ, сеоске срединеAbstract
Због тенденције смањења броја ученика у сеоским срединама, извjесно је да ће потреба за организовањем наставе у комбинованим одјељењима постојати и у будућности. Сходно томе, учитељи ће морати да траже одговарајућа дидактичко-методичка рјешења и користe предности које пружају комбинована одјељења, притом уважавајући развојне потребе ученика. Циљ овог рада је да се истражи и утврди ефикасност постојеће организације наставе у комбинованим одјељењима, испита могућност њеног унапређења и пронађе отимално рјешење за њихову одрживост у сеоским срединама. За потребе овог истраживања коришћена је дескриптивна метода.
Downloads
Published
2022-09-29
Issue
Section
Articles