ХОМОГЕНЕ И ХЕТЕРОГЕНЕ ГРУПЕ У ДИФЕРЕНЦИРАНОЈ НАСТАВИ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ОСНОВНЕ ШКОЛЕ

Authors

  • Александра Лазић
  • Катарина Матић

DOI:

https://doi.org/10.7251/BMC2213001L

Abstract

У уводном делу рада дате су теоријске основе групног облика рада и диференциране наставе у првом разреду основне школе. Наглашен је значај постепености у усвајању основних математичких појмова кроз диференцирану наставу у хомогеним и хетерогеним групама.

У другом делу рада анализирани су резултати заступљености групног облика рада и ефикасности диференциране наставе математике у првом разреду основне школе, са посебним нагласком на ефикасности усвајања почетних математичких појмова у хомогеним и хетерогеним групама. У истраживању је учествовало 12 просветних радника и 180 ученика са простора општине Лозница и Драгинац.

Downloads

Published

2023-06-17