ПРОГРАМ ИГРОМ ДО ЗДРАВСТВЕНОГ ВАСПИТАЊА НАЈМЛАЂИХ У ФУНКЦИЈИ РЕШАВАЊА ЗАДАТАКА ЗДРАВСТЕВНОГ И ФИЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА ПРЕДШКОЛСКЕ ДЕЦЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1301028KAbstract
Један од најважнијих задатака предшколских васпитно-
образовних установа јесте заштита и јачање здравља деце, што треба мењати у
планирању и организацији физичког васпитања са предшколском децом. Имајући у
виду циљеве и задатке васпитача у вези са дечјим телесним развојем и унапређивањем
здравља, као и чињеницу да конкретан васпитно-образовни рад са децом захтева од
васпитача да својим примером, знањем и поступцима делује и на подручју здравственог
васпитања,свакодневно се намећу нови здравствени садржаји као последица
савременог начина живота. Из тог и многих других разлога у Основе предшколског и
припремног предшколског програма треба укључити имплементиране садржаје
физичког и здравственог васпитања како би се исти у пракси реализовали као
целина. Имплементирање одређених здравствених садржаја у васпитно-образовни рад
физичког васпитања омогућује да пракса здравственог васпитања добије одговарајућу
педагошку димензију.Садржаји програма су савремени и креативни, подразумевају
приступ у комбинацији искустава, идеја и знања у области физичког и здравственог
васпитања где се планираним, занимљиво дизајнираним физичким и здравственим
активностима кроз едукативне радионице утиче на кретање, физички, моторички
развој и здравље предшколске деце.