ПРИМЈЕНА ЗАЈЕДНИЧКОГ ОКВИРА ЗА ПРОЦЈЕНУ (CAF - CОММОNASSESMENTFRAMEWORK) НА ОБРАЗОВНЕ ИНСТИТУЦИЈЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1301158BAbstract
Полазећи од тога да је људско знање најважнији ресурс развоја
друштва и да је у функцији развоја потенцијала људи који ће бити водећа снага
друштвених промјена у земљи, постаје очигледан значај подизања квалитета
образовања и нивоа квалитета рада у образовним институцијама. Промјене у
образовању данас се доводе у директнију везу са промјенама у друштвено-
политичким, економским и другим процесима развоја и промјенама односа у
друштву. Промјене су усмјерене како на развој образовне дјелатности тако и на
сагледавање повезаности развоја друштва и образовања, те положаја учесника у
образовном процесуи друштву. У овом раду представиће се
CommonAssessmentFramework – CAF модел, као један од алата за управљање
квалитетом у организацијама јавног сектора, као и његова имплементација на
институције у домену образовања, с обзиром на то да се оне данас суочавају са
сталним изазовима за побољшањем своје ефективности и ефикасности.