КВАЛИТЕТНА ПЕДАГОШКА КОМУНИКАЦИЈА У ФУНКЦИЈИ УСПОСТАВЉАЊА ПАРТНЕРСТВА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ И ПОРОДИЦЕ
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1301319MAbstract
Партнерство породице и предшколске установе, као један од
најважнијих захтјева савремених предшколских курикулума, првенствено зависи од
квалитета педагошке комуникације. Аутор се бави комуникацијом у предшколској
установи, са освртом на комуникацију и њене законитости уопште и са посебним
нагласком на комуникацијске односе дијете – дијете, дијете – васпитач и родитељ –
васпитач. Истакнута је важност дјечије игре, као најбољег оквира за развој
комуникацијских способности предшколског дјетета и његову социјалну
прихваћеност у групи вршњака. Рад указује на пожељне особине и ставове
васпитача у комуникацији са дјететом. Активно слушање и двосмјерна
комуникација један су од „рецепата” за успостављање партнерског односа између
родитеља и васпитача, а све са циљем добробити дјетета.