ПОЗИЦИЈЕ УЧИТЕЉА У КОМБИНОВАНИМ ОДЈЕЉЕЊИМА

Authors

  • Сања Милић
  • Маја Пердан

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1301334M

Abstract

Комбинована одјељења стварају потешкоће у васпитно-
образовном процесу, све је мање ученика који похађају наставу у овим одјељењима
а све више проблема који утичу на организацију и реализацију наставног рада. По
доласку у комбиновано одјељење, учитељ преузима велику одговорност јер
планирање и припремање васпитно-образовног рада спада у најважније
компетенције, и од његове организације и креативности зависи успјех ученика. Овај
рад се бави истраживањем позицијe учитеља у комбинованим одјељењима, како и
на који начин организују рад, да ли се стручно усавршавају, у каквим условима раде
и да ли су задовољни.

Published

2018-12-27