УТИЦАЈ ЦИЉНЕ КУЛТУРЕ НА НАСТАВУ СТРАНОГ ЈЕЗИКА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NS1601121DAbstract
Увођење циљне културе тј. културе земље одређеног страног
језика у наставу тог страног језика одувек је било предмет многих дебата.
Наставници страног језика нашли су начин да упознају студенте са културом језика
који уче и да ту културу уведу у наставу страног језика кроз различите активности
које су заступљене у уџбеницима а односе се на културу земље чији се језик учи. Циљ
овог рада је да испита не само ефекат увођења таквих активности, него и став
студената према учењу и настави језика кроз активности које се баве циљном
културом (игре, дијалози, видео клипови, поређења локалне и циљне културе).
Закључак је да извођење оваквих активности помаже студентима не само да
унапреде своје комуникативне и лингвистичке компетенције страног језика који уче,
већ и да постану свесни различитих осетљивих питања у вези са културом.