ISHODI UČENJA STUDENATA U KOLEGIJU O BORILAČKIM VJEŠTINAMA U DIPLOMSKIM PROGRAMIMA IZ SPORTSKOG MENADŽMENTA: PRIKAZ NAČINA RAZVOJA, PRILAGOĐAVANJA I PROCJENE ISHODA UČENJA U KOLEGIJIMA O BORILAČKIM VJEŠTINAMA

Authors

  • Branislav Crnogorac
  • Jonas Ohrberg
  • Maja Zelihic

DOI:

https://doi.org/10.7251/SIZ0217005C

Abstract

Ishodi učenja kolegija iz borilačkih vještina koji su odgovarajući po sadržaju i prikladno razvijeni su osnova za jasne i relevantne kolegije iz sportskog menadžmenta u visokom obrazovanju. Razvoj ishoda učenja kolegija iz sportskog menadžmenta je strukturno određen i specifičan proces koji će poboljšati znanje studenta. Predloženi razvoj ishoda učenja kolegija iz sportskog menadžmenta ima uporište u 1) prepoznavanju određenih vještina i kompetencija u sportskom menadžmentu 2) sadržaju kolegija kojim se pruža podrška vještinama i kompetencijama 3) utvrđivanju stepena složenosti sadržaja kolegija iz sportskog menadžmenta na osnovu Bloomove taksonomije i aktivnih glagola, i 4) akademskoj saradnji kojom se osigurava relevantnost, tačnost i mjerljivost ishoda.

Published

2018-06-06

Issue

Section

Чланци