САВРЕМЕНА НАСТАВА У ОСНОВНОМ ОБРАЗОВАЊУ
DOI:
https://doi.org/10.7251/ZCMZ0124696TKeywords:
интеграција технологије, учење, поучавање, вјештине, образовањеAbstract
Технологије су драматично промијениле начин на који људи прикупљају
информације, проводе истраживања и комуницирају с другима широм свијета. Технологија је
уклонила препреке на даљину и омогућила је високом образовању да учинковито подучава
свакога. Технолошка интеграција се све више користи у настави за побољшање наставе и
учења. Овај брзи развој технолошке интеграције представља бољи образац за проналажење
нових модела наставе. Сходно томе, он има кључну улогу у учењу и подучавању језичких
вјештина. Основни циљ овог рада је да се размотре питања везана за интеграцију технологије
у наставном процесу. У овом раду направит ће се компорација традиционалне у односу на
савремену наставу, а затим ће се дати основне карактеристике образовања у 21. вијеку.
Затим ће се објаснити улога технологије у промовисању учења и на крају споменути препоруке
за успјешну интеграцију технологије. Преглед литературе открива да интеграција
технологије у учионице значајно побољшава учење и подучавање.