SAVREMENI PRISTUP OBRAZOVANJU DJECE I MLADIH KROZ KONCEPT UČENJA NA DALJINU

Authors

  • Husein Ljeljak
  • Nadežda Gudelj

DOI:

https://doi.org/10.7251/ZCMZ0122303L

Keywords:

učenje na daljinu, on line nastava, nove generacije učenika, obazovni sistem, znanje

Abstract

Današnji učenici su se radikalno promijenili. Oni nisu promijenili samo odjeću i stil u odnosu na prijašnje, nego na potpuno drugačiji način razmišljaju i obrađuju informacije od svojih prethodnika. Oni prolaze i doživljavaju drugačija iskustva od prijašnjih učenika. Zahvaljujući eri tehnologije stvorena je nova generacija učenika koja znanja usvaja na drugačiji način od onoga u školama. Današnje generacije uče efikasnije koristeći dostignuća informaciono – komunikacione tehnologije. Upravo, ova činjenica ukazuje na potrebu radikalnih promjena u obrazovnom sistemu koji je neophodno reformisati i prilagoditi potrebama novih generacija mladih ako želimo da ih pripremimo za život i izazove u XXI vijeku. Jedna od takvih promjena jeste i učenje na daljinu koje se preko noći počelo primjenjivati i u bosanskohercegovačkom obrazovnom sistemu zahvaljujući vanrednim okolnostima koje je uzrokovala pandemija virusa korona. Ipak, ovakav vid učenja pokazao je niz svojih prednosti i inovativnih mogućnosti koje odgovaraju potrebama i interesovanjima novih generacija učenika. Upravo i cilj ovog rada jeste da ukažemo na neke važne aspekte učenja na daljinu i obrazovne standarde kada je u pitanju ovaj vid učenja.

Downloads

Published

2023-02-03